Tema: Re: Reklamos agentūrų designeriai makaluotojai
Autorius: Artūras_darbe
Data: 2011-10-21 16:44:59
Mano dukra Vln DA mokos, dėstytojas kietas menininkas, maždaug moko
daryt knygas gražias meniškas. InDesign'u. Pats visai nemoka programa
naudotis, o šeip menų moksluose sako kad techniniai dalykai yra
nesvarbu, tik svarbu idėjos, naujumai, netikėtumai. Dėl to šalia
menininkų visada jaučiuos nejaukiai, nes man techniniai dalykai labai
svarbų. Tas pats kaip geram grafikui gerai pasidrožti pieštuką --
atsiprašau už pavyzdį.
Senieji dailininkai maždaug savo instrumentus įvaldę tobulai, ir
pieštukus moka drožti, ir drobes ant rėmo užtemti, dažus susimaišyt... O
dabar kažkokia suirutė, kompiuterio programos maždaug jų nereikia
mokytis ir techninių niuansų nereik žinot, kažkaip per žema gal. Tipo
tegu kompiuterininkai aiškinasi, inžinieriai...