Tema: Re: tai neįmanoma
Autorius: Romeo
Data: 2011-07-05 09:50:20
Iš realaus gyvenimo, vakar. Klientas gavęs 4 logo eskizus:

> nzn net sunku kazka pasakyti tas pirmas visai nieko :D tik spalvos
> jeigu juoda pereitu i pilka

Siunčiam spalvinius variantus, gaunam:

> noretusi is logo daugiau tokio kad aki patrauktu nes marskineliai
> bus pilki ir auto baltas arba sidabrinis tai nezinau kazka panasaus i
> cia as dariau

Atsiunčia paintbrušu papeckiotus eskizus (mano sūnus gražiau
nupieštų), „taisom“ logo eskizų link...

> ketvirtas logo tik su spalvom padaryk dabar :) raudona ir ruda jei
> derinsis panaudok spalvas prie logo

Pažaidus su spalvom:

> vel ketvirtukas ciki tinka raudonas tas jo rezia aki

Priblukinus raudoną:

> tada kad butu rusva su gelsva spalvomis nieko visai tas pirmas sakau
> bet pagalvojus ant maikiu ir kepuriu arba ant tento stroikese jau
> kazkaip nelabai rimtai atrodo

Ė... Ok, darom rusvą su gelsva. Rodos beveik patenkintas:

> is logo tai ketvirtas ;) ketvirtas logo tik su spalvom padaryk dabar
> :) raudona ir ruda jei derinsis panaudok spalvas prie logo

Done:

> vel ketvirtukas ciki tinka raudonas tas jo rezia aki

Pataisom raudoną:

> jo bet sriftas toks nelabai neina koki kita pakeisti kad butu kaip
> iskaltas koks ? medzio pavidalo raides pacios zaismingesnes gal
> galetu buti

WTF? Koks šriftas? Gi jau spalvą buvo belikę priderint?

> tai darai del to kad reztu aki nes reklama turi buti vaizdinga
> nesupykciau kad ir koks paveiksliukas juokingas butu logo atvaizde
> :P

Ką?!

> truksta grafikos ir vaizdo pacio man paciam neiseina padaryti uz tai
> moku saibas ir noriu rezultato geresnio nei pats galeciau tai nzn
> jei ten specas daro manau tikrai supras ka as turiu omeny

What?!

> ciki pasistengsiu pagalvoti valgydamas ir brukstelsiu

Ok...

> isivaizduoju taip as bent jau uzrasas virsuje mester ir apacioje to
> uzraso vidury hjelp is hjelp priekio ir galo kokie simboliukai
> irankiu o vietoje mester t raides koks plaktukas kaba na tiesiog
> zaisminga ir grazu susija su staliaus dazymo ir t.t. darbais

Čia turėtų sekti tas populiarus internetinis veidelis su užrašu
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCKKKKK ;)

--
Romualdas Krupovnickas (Romeo)
8 ~ 602 700 41, 8 ~ 653 41 428