Tema: Re: padekit zaliems :)
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2011-06-22 14:49:30
tai buvo pažengusiųjų metodas, apie kurį net dirbantys spaustuvėse, tik
mes tai darydavome per epsą, išorės klientams nepasakodavom, nes anie
iškart "užlūždavo" ir tekdavo juos daug sykių restartinti. berods iki v8
tas galiojo ir aktualu buvo, nuo v9 daugiau mažiau su PSD draugaudavo.
bet iš inercijos - "kurvos to front, selekt viską kitą > konvert to
bitmap :)

po 9 korelio aš jo daugiau beveik nemačiau, tik stebėjau eilę problemų
su iš po jo sugeneruotais failais.

o nuo korelio tai priverstas nulipti buvau, bled kokie abstinencijos
priepuoliai kartais kankino... piktas buvau ant viso pasaulio, bet nieko
- pasaulis nušvito naujom spalvom atradaus freehandą ir illustratorių.

ir išvis, kas per debiliška mada maketuoti programoje, kuri yra skirta
vektorinei grafikai kurti/redaguoti.
keisčiausia, kad visose mokymo įstaigose to moko.