Tema: Re: padekit zaliems :)
Autorius: Marius Staniulis <m.staniulis[@gmail.com>
Data: 2011-06-21 21:45:22
oj Dunduk, seno kirpimo makaluotojas esi, o nesuvoki kad klipingai ir jų
pranašumo prieš PSD?

aš tau rašau 2.

nors gal kaip užkietėjęs chorelistas, gali sau leisti nežinoti. juk ten
pas jus viskas "paprasta" - kreivės bering to front, select inverse,
convert to bitmap 300dpi" ;)

religiniai fanatikai - tie kas nesuvokia programų paskirties. ir neturi
suvokimo - kas kam turi tarnaut.