Tema: Re: Fototapetai - kas tai?
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2011-05-16 16:21:32
Jei neimti visokiu chaltursciku, tai fototapetams gaminamas specialus
popierius. Jis yra impregnuojamas (ar kazkaip kitaip padaroma) lateksu,
todel toki atspausdinta fototapeta galima klijuoti paprastais tapetu
klijais ir naudoti iprasta tapetu klijavimo technologija. Tokie
popieriai, kaip ir normalus tapetai, kazkiek paslepia ir sienos
nelygumus. Taip pat juos galima siek tiek "plauti", jei spaudai
naudojami pigmentiniai rasalai. Kaina skiriasi ir del spaudos budo - kai
kas spaudzia pigiais nuodingais solventais, kai kas ekologiskais
pigmentiniais rasalais, kas labai padidina spaudos savikaina. Todel ir
kainos taip skiriasi...

--
Valdas Vilutis
www.vvimone.lt