Tema: Re: Fototapetai - kas tai?
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-05-16 09:05:48
2011.05.13 20:07, Jurgis rašė:
> Tai taip ir yra - kontoroje reik per visa siena firminio vaizdelio.

Sveikinsit bosą su boso diena?

> Idomu tik koks butu skirtumas tarp "fototapeto" ir paprastos
> placiafoprmates spaudos ant popieriaus, priklijuotos prie sienos. Regis
> jau issiaiskinau, kad fototapetai nesitampo nuo dregmes. bet ir kaina 4x
> didesne...

Man rods tiekėjai siūlo plačiaformatininkams popierių specialiai
pagamintą tapetams. Bent jau aš turiu pvz. iš Žaidžiame spalvas pasiėmęs.

Mano noras būtų, kad sutepus blynų tešla :) mano super duper vaizdelis
nesuplyštų keliant jį į palubę :). Daugiau kaip ir neturiu šiuo metu
daugiau pageidavimų, bet tektų klijuoti juos kasdien – pasilieku teisę
didesniam pageidavimų koncertui ;.