Tema: Re: taktinis klausimas kolegoms
Autorius: Dunduk@s
Data: 2011-04-14 18:34:24
2011.04.14 18:22, Indraja rašė:
> Ar reiketu kliento atsiklausti, ar jis sutinka, nieko pries ar pan., kad
> mes darbu foto, kuriuos esame jam atlike, patalpinsime savo www
> portfolio skilty? Ka manot? Ar reikia klausti visada teisaus kliento, ar
> jis nieko pries, jei mes isidesim pavieksliuka to, ka jam esam padare?

Aš klausiu kliento prieš fotografuodamas ar galiu nusifografuoti ir ar
galėsiu įdėti į pavyzdžius, bet nutyliu kaip aš suprantu pavyzdžius.
Prieštaraujančių ir klausiančių KAIP? kol kas nebuvo. Internete
paprastai įdedu nuorodą į kliento svetainę, jei kiltų konfliktas koks
galima būtų sakyti, kad ir juos reklamuoju, keliu paieškos sistemų
reitinguose. Tfu, tfu, tfu, kol kas konfliktų nebuvo dėl šio klausimo.