Tema: Re: Reikia patarimu
Autorius: audrius
Data: 2011-02-18 14:20:30
kam tau brosiurinis noneiminis corporate saitas, sugalvok kazka paprastesnio IR to, kas is karto sudomins tikslini lankytoja

kaip kolega drupaleris, nelysiu i drupal sriti, galiu tik pasiulyt
http://www.useit.com/alertbox/

mano sekmingo saito gamybos iq pakilo sakyciau 10x panaudojus ta info ;)
nevenk ir senesniu straipsniu