Tema: Re: Reikia patarimu
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-02-11 16:37:42
    Planas ten tam desiniam sidebar veliau rodyti susijusius straipsnis ir kita turini, dar pakolkas nepadariau tik, nu pvz ieina i kazkoki straipsni ar skaito apie kazkokia programa ir pagal taxonomija panasias rodo, del to pakolkas jis siaip belekuo uzpildytas, bet ten turetu tilpt nemazai info veliau.

"vaikis" <nera@nera.lt> wrote in message news:iitija$7e5$1@trimpas.omnitel.net...
> Man, kaip nedizaineriui ;) : pirmą ką išmesčiau, tai "anekdotai". Toliau
> "siaurinčiau" visa psl. Sakykim, kad neliktų tuščios vietos už
> "kontaktai". Dešinys saidbaras taip pat per platus, nors kai susiaurinsi
> visą, tai ir "centrą" paspausk ir sidebaras siaurink.
> Čia nedizainerio komentaras, žiūrinčio į 15" monitorių.
> P.S. Geriau toks, pasak iNikos, "nedizainas", nei "dizainas".

>>> 2. spalvu suderinamumo desnius
>>> 3. kompozicijos desnius
>>> 4. ir t.t....