Tema: Re: didzialis prasymas
Autorius: Tomas
Data: 2011-01-03 22:14:18
O tu tikras, kad taip jau labai patink, klausei..? :)
Mano atzhala tai mikimauza mazhdaug "fublia" vadino ir vadina, ir vengia visaip pieshineliu su juo, nepatinka ir tiek, sako kad durnas, kad shypsena durna, ir pan. O zhuviuka nemo mego mego ir svaigo visaip nuo bet kokios atributikos su juo, bet kai suradau ir nupirkau toki tikrovishka, minkshta, gan dideli zhuviuka - ilgai juokesi ish jo, po to numete i kampa ir visai nezhaide, ir atshalo kazhkaip visi jausmai. Suprasi ten tuos vaikus :)