Tema: Re: didzialis prasymas
Autorius: Mayhemaz
Data: 2010-12-28 13:09:24
o seip matai, as senai senai, kaip buvau jaunas ir durnas darydavau taip,
cia kaip reikedavo is shudo padaryt prabangu zurnala...
1. susirandi tinkama skreena pvz
http://www.widescreenwallpapers.org/wallpapers/1280x800/l/i/lighting-mc-queen-wallpapers.jpg

2. turi softa kuris skreenshotina is betkur bet ka (ta prasme is geimu,
video ir t.t.t.)
3. tam softe priburi kad snapintu didziausiu rezu, daugiausiai dpi ir t.t.t
(softo pavadinimo jau nemenu, bet buvo vienas geras tox, snapshoot gal
vadinos, nznau jau)
4. gali eit rukyt, kavos, alaus ir seip daryt ka nori kol visa tai pc
suvalgys (nu su siuolaikineis pc gal ir greiciau ;] ).
5. ta visa sh meti y shopa ir uztekdavo is tarkim 1200 dpi sumazint iki 600,
poto retusho kalnas ir turi vos ne leliuka...

sekmes