Tema: Re: koks kompas>?
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2010-12-17 12:33:21
žmonės dirba makais 15 metų ir gyvi.
aš dirbu PC/Mac 10 metų gal. gal daugiau, gal mažiau truputį.
namie irgi macas ir PC vienas laptepas kitas kojom pasidėti po stalu
dulka. darbe kabinete 6-7 makai ir vienas PC. PC reikalingas... na
karočė, prie jo vienas įrenginys pajungtas, kad ant kitų stalų vietos
neužimtų.
kolega administruoja 30-40 macų ūkį, sako, kad čia jis "adminstruoja", o
vat dirbo tik su PC. beje, tie kas prižiūri PC (atskiras skyrius) laksto
per visus pastato aukštus užsipuškavę, nuo vieno kompo prie kito.
nesigilinsiu niekur toliau - matau realius pavyzdžius darbiniuose
reikaluose.
taip pat turiu realios patirties su kompu kuriame ofisas ir antivirusas,
plius firefoxas, o žiūrėk po metų jau lagina. (žmonos kompas).

naminis makas instaliuotas 2007-ais... nežinau kas yra lagas, stabdymas
ar dar belekas. dirba pa polnoj katuškė - geimai, filmai, darbas,
mėgėjiški videomontažiukai ir t.t.

vienas dalykas pizdėlinti internete, kitas dalykas gretinti du
paralelius daiktus 10 metų. o tokių pačių parametrų PC neką pigiau
tekainuoja.