Tema: Re: koks kompas>?
Autorius: digizitor
Data: 2010-12-16 23:38:57
Ai nu xz.. bent kiek pazinojau  visokiu ten rimciau dirbanciu su 3Dmaksais
ar autokedais tai ju pagrindinis bazaras ir budavo:
"A girdejai, Matroksas nauja korta isleido, kuri ten kramto tiek ir tiek
kazkokiu papugu", kitas: "Aniaaaa?" tas: "Joooo"...
"O dar RAMo dasidejus iki 512 megu tai isvis mano kompas raketa
butu"....."Aaa pas tave ir taip  jauciu koki 256 privaryta" . "Hehe... nu
jo... yra biski :DDD"
Nu cia as apie "senus laikus" rasau.. dabar nezinau, gal nesidomi....