Tema: Re: Q; patentas-verslo liudijimas, ar kas dirbat su jais?
Autorius: ge2x | gembis.com
Data: 2010-12-07 11:30:44
Įtariu, kad statistikos departamentas turi išsamesnį išaiškinimą, nei pagal EVRK
VMI juo ir vadovausis jei kils ginčų.
Esu gal prieš kokį pusmetį skambinęs į statistikos departamentą ir jie pateikė vienareikšmišką atsakymą, kad jokiems grafinio dizaino ir/ar maketavimo darbams pagal VL jokios tinkančios veiklos nėra. Artimiausias sprendimas – registruoti individualią veiklą.