Tema: Re: Q; patentas-verslo liudijimas, ar kas dirbat su jais?
Autorius: Valdas Vilutis
Data: 2010-12-07 01:51:42
Berods Seimas neseniai prieme (ar planuoja priimti) istatymu pakeitima,
kad dirbant su VL vien juo remiantis PVM moketoju patapti jau nebegalima
bus. Jei pajamos is VL veiklos virsys 100.000 Lt, teks arba registruoti
imone, arba normalia individualia veikla... Kadangi man tas neaktualu,
labai nesigilinau, bet kai kam tas gali buti labai aktualu pasidometi.

--
Valdas Vilutis
www.vvimone.lt