Tema: Re: Patarkite prashau - reikalingas profesionalus LCD minitoriusdizikui
Autorius: Algis
Data: 2009-07-27 12:45:03
Pas mane laptopinis monikas, taigi reguliuojasi tik ryškumas.
Bet per video kortos draiverius gali reguliuoti:
bendrą gammą, kiekvieno kanalo gammą, ryškumą, kontrastą ir t.t.

T.y. jei monikas tikrai gerai rodo ir bent kiek protinga video korta -
tie reguliatoriai visiškai nebūtini.

O dėl rezoliucijos tikrai taip.
Dažnai didesnis monikas = didesnė rezoliucija, bet...
Pilna 15'' laptopų su 1920x1200 rezoliucija
Ir pilna 21'' monitorių su 1680x1050