Tema: Re: Patarkite prashau - reikalingas profesionalus LCD minitoriusdizikui
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2009-07-17 14:10:15
jo, tas konkretus atvejis iškrenta :), bet aš šnekėjau apie bendrą
spalvinę korektūrą, kaip kad žmogaus veido spalva, žolė, dangus ir t.t.
monitorius kad ir kaip kalibruotas laikui bėgant prašosi
perkalibruojamas. sveikintina jei tą darote kas mėnesį. o vėiau
prasideda - raudonos per daug/mažai muša ir t.t. aklai pasikliauti negalima.
mano ankstesnį postą resiumuojant (po tavo pastabos) - pipetę reikėtų
naudoti kaip prevencinę priemonę spalvų korektūrose.