Tema: Re: klausimas
Autorius: Igoris_home
Data: 2009-02-11 05:14:41
nu ... ne braizydamas ant popieriuko as gi skaiciuociau kaip sudet ta
spaudos lanka po kiekvieno informacijos atnaujinimo.
pop. nebutu kitoks nei 130 ... 170g., nes mazai kam reik daugiau ar
maziau, tada butu jau kaip ir individualus uzsakymas ...
o ideja tame, kad ivedes duomenys matai is karto kiek tau tas kainuos,
nelaukdamas atsakymo i uzklausima bei neskambindamas ir laukdamas
atsakymo ...
o ka krize ...? pvz. itariu, kad galesiu neuzilgo siulyti dvispalve
pantonine spauda vietoj 4spalves cmyk, pvz. pries kelis metus buvo
keletas gaminiu su dviem spalvom, atrode kaip beveik spalvotas vaizdas ...
irgi variantas taupimui ...