Tema: Re: klausimas
Autorius: Tomas
Data: 2009-02-09 05:10:50
O gal tu tiesiog nesiparink su tuo atraizhos skaiciavimu saite...? Man
atrodo, subscriberiu informavimas butu kur kas optimalesnis ir
veiksmingesnis variantas, apie popieriu, tirazhus, spalvinguma ir datas. Jie
gi ishkart primes omeny, idomus variantas ar ne, neperdaug ir nepergiliai
skaiciuodami. Na bet cia tik mano kukli nuomone.
p.s. Atsakymas i klausima - aisku kad butu. Na tik ivertinkim tai, kad dabar
krize spokso pro duru plysheli...:)