Tema: Re: Vizitkes ir lipdukas ant masinos
Autorius: Dunduk@s
Data: 2009-02-07 12:02:01
Igoris_home rašė:
> nu va, visi nusipigina, bet pas tave rekordas ...

Joks čia rekordas. Yra maketus darančių ir spausdinančių už tą pačią
sumą už kurią aš tik spausdinu ir tai tik reklamos agentūroms, o
galutiniams klientams visai kitą kainą turiu.

> aisku pati ideja gera, pats noredamas tokia realizuoti deje neradau
> supratimo keliose spaustuvese :(

O tai kam dar vieną idėją realizuoti, jei mano jau dešimt metų veikia?
Dėl pristatymo kainos norėjai Kaunui padaryti kažką panašaus?

Paskutiniu metu mažiau laiko skyriau naujų dalyvių paieškai (o gal dėl
krizės sumažėjo pas visus užsakymų), tai terminas pradėjo ilgėti. Reikia
daugiau dalyvių.

> o ar buvo bent vienas lankas lakuotu uzapvalintu kalendoriuku? pats
> praleidau sezona del traumos, ir kai vienam klientui atspaude paprastus
> 4+4+aps.lakas be apvalinimo, liko baisiai nepatenkintas ...

Šiemet (jau pernai) :) per rekordiškai trumpą laiką (vos per 1 mėn., nu
gal su trupučiu) 3 spaudos lankai išėjo. To nėra buvę net kalendoriukų
bumo laikais, kai 3-4 lankai per sezoną išeidavo, bet nusitęsdavo seonas
iki keturių mėnesių.