Tema: Re: Vizitkes ir lipdukas ant masinos
Autorius: Igoris_home
Data: 2009-02-06 20:55:02
nu va, visi nusipigina, bet pas tave rekordas ...
aisku pati ideja gera, pats noredamas tokia realizuoti deje neradau
supratimo keliose spaustuvese :(
o ar buvo bent vienas lankas lakuotu uzapvalintu kalendoriuku? pats
praleidau sezona del traumos, ir kai vienam klientui atspaude paprastus
4+4+aps.lakas be apvalinimo, liko baisiai nepatenkintas ...