Tema: Re: Mr.Greenui
Autorius: Mr.Green
Data: 2012-11-30 23:28:47
Ne dėl savo nuomonės jis man nepatinka, o dėl arogancijos. Jei man nepatiktų
kitų nuomonės aš čia nerašinėčiau ir neskaitinėčiau kitų nuomonių.
Jei jau kalbėti apie mano nuomonę, aš sutinku su Užkalniu, kai jis kalba
apie minimalią algą. Bet jo nuomonės pateikimas ir išreiškimas man
nepriimtinas. Įstatymu tinginio dirbti nepriversi, o kas netingi, tam tas
minimalus giliai antroje vietoje. Aš Lietuvoje per savo 49 metus už minimumą
dirbau tik 16 darbo dienų. Ne dėl to, kad man ten būtų netikę/nepatikę, o
tiesiog toks trumpalaikis užsakymas įmonėje buvo ir jiems darbuotojo reikėjo
tik 16 darbo dienų. Taip, kad mane kaltinti tuo, kad aš daugiau minimumo
nesugebu nėra pagrindo.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Nes jo nuomone nesutampa su tavo? Nes mes kalbame apie nuomones.

"Mr.Green"  wrote in message news:k9b3d7$hgm$1@trimpas.omnitel.net...

Jei čia apie mane, skaičiau aš Užkalnio rašinius. Ir susidariau savo
nuomonę.
O nuomonė tokia, iš to, ką perskaičiau, kad veltui sugaištas laikas skaityti
jo straipsnius. Paprasčiausiai žmogus nori pavaidinti labai protingą, bet
jam tas nesigauna.