Tema: Re: Mr.Greenui
Autorius: Mr.Green
Data: 2013-01-05 13:35:37
Neapsimetinėk kvaileliu.

"Linas Petkevičius"  wrote in message
news:kc8k3k$kg4$1@trimpas.omnitel.net...

Zinau. Vietinio skyriaus vedeja prase bendradarbiauti ir priimti jos
pacientus. Nuejom - paziurejom. Nei vieno ieskancio darbo neradau.

"Mr.Green"  wrote in message news:kc7h6o$tvp$1@trimpas.omnitel.net...

Aš ir nestatau diagnozės, nieko asmeniško, bet kai kurie tamstos atsakymai
vaikiški. Pats žinai, kiek bedarbių Lietuvoje darbo biržos duris varsto, bet
kvaileliu apsimeti.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

As tai stengiuos nestatyti diagnoziu srityse, kur neismanau.

"Mr.Green"  wrote in message news:kc7eim$rja$1@trimpas.omnitel.net...

Žinai, iš tamstos atsakymų aš kartais imu abejoti, ar kartais nesi paslydęs
ir galvą gerokai susitrenkęs.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Lodariams gal ir deficitas.

"Mr.Green"  wrote in message news:kc7dn4$qg5$1@trimpas.omnitel.net...

Ar aš sakiau, kad tamsta nedirbi? Ne apie vieną asmenį kalba, o apie padėtį
Lietuvoje. Dar kartą pasikartosiu - darbas deficitas, todėl galintis
įdarbinti tuo naudojasi.