Tema: Re: Mr.Greenui
Autorius: nekas
Data: 2012-11-30 22:16:32
Ir vel tu ne apie tai kas parasyta, bet apie rasytoja? Reiketu gincytis del
to, ar parasyta "arogantiskai ir kvailai". O tu is karto aiskini apie
rasytoja - "parase arogantiskas kvailys". Ir pats nejauti skirtumo. O
parasyta cia gal ir arogantiskai, bet tikrai ne kvailai.

Ir negi visai nesupranti, kad tai tycia buvo suformuluota, taip sakant
"tikslinei auditorijai" iaudrinti? Tiems zmonems, kurie mano, kad
gerai/normaliai gyvena, toks parasymas nera nei arogantiskas, nei
izeidziantis. Jie namano, kad cia kreipiamasi i juos. Ir tokia formuluote
sukelia kazkokia neigiama reakcija visiems tiems, kurie jam kazko pavydi. O
jis to ir siekia ir kaip matau jam tai labai puikia pavyksta. Zodziu jus
elgiates butent taip kaip jis ir norejo, atrodot kaip kazkokios nieko
nesuvokiancios marionetes, sokancios pagal Uzkalnio dudele, springstancios
pykciu, izeidejancios ji, t.y. darancios butent tai ko jis is jusu ir
tikisi. O juk visa tai ir yra sio pasilinksminimo esme - scenoje "minedo"
vaidmeni atlieka Gylys su Mr. Green'u, Uzkalnis sedi uzkulisiuose ir
ironiskai sypsosi, o publika jam ploja.

"Mr.Green"  wrote in message news:k9avdp$ee7$1@trimpas.omnitel.net...

Citata iš Užkalnio straipsnio:

"—Nors jums ir padidins minimalkę, vis tiek negalėsite gyventi taip, kaip
aš."

Ne arogantiško kvailio parašyta? Visi kvaili, tik aš vienas Užkalnis
protingas. Čia kaip ta nuotrauka -
http://cdn.uber.lt/ng/autos.binaries/1267023688_vseduraki.jpg , bet Užkalnis
tai daro su arogancija ir panieka kitiems.

"nekas"  wrote in message news:k9au3h$dbs$1@trimpas.omnitel.net...

O kodel visi tokie Uzkalnio nekentejai dazniausiai megsta diskutuoti ne apie
konkretu straipsni, bet is to isiucio (vistik matyt gerai uzkabina tas
Uzkalnis) puola bandyti banaliai tyciotis is jo pavardes, isvaizdos, arba
kaip jis "nieko nebaiges".

Idealizuoti aisku jo nereikia, bet noreciau kad Lietuvoje gyventu kuo
daugiau Uzkalniu ir kuo maziau Mr. Greenu ir Gyliu.

"Mr.Green"  wrote in message news:k9arn2$bca$1@trimpas.omnitel.net...

Čia taikliausias komentaras:

Gylys
Lapkritis 26, 2012 2:30 vakare
"… na siaip uzpakalnis, kiek man zinoma, nera nei zurnalistas, nei, juolab,
politikos apzvalgininkas. Ir yra viso labo popsines beletristikos
“kurejas” – tipo “radzis”, ar, geriausiu atveju, “cicinas” rasytoju
kategorijoje ( o kai raso politikos tema – tai ir “minedas”)…
…zodziu, neverta gaisti laiko jo literaturiniu paistalu vertimui…"

Gana daug laiko praleidžiu internete, skaityti pono Užkalnio straipsnius tai
tikrų tikriausias laiko švaistymas. Tiesiog rašyti mokantis arogantiškas
kvailys. Gal kai sulauks Landsbergio amžiaus ir parašys ką protingai.
Šiandien išminties jo rašliavose nerasta.

"Gudrutis Jonas"  wrote in message news:k9aqha$ahf$1@trimpas.omnitel.net...

Yvl.... pradek nuo cia... www.racas.lt  :)