Tema: Re: versliukai.lt
Autorius: -[Mr.Green]-
Data: 2012-08-21 22:01:27
Žinai, aš nugyvenau jau beveik 50 metų, ir iš savo patirtirs galiu
pasakyti, kad aš daug ką geriau būčiau padaręs ir padaryčiau su
sąlyga, jeigu man leistų.

On Tue, 21 Aug 2012 15:08:35 +0300, "Jornada Del Muerto"
<jornada@lythum.lt> wrote:
> Svarbu tik triest miltais ir varyt ant kitu :) Tokiem paprastai kur
kitus kritikuoja sakau, kad padaryk pats geriau jei cia atrodo
prastai. O jei to nesugebi reiskias ner ko ir burnoti ant kitu. Siaip
nemegstu didziuju kritiku, kurie patys ne tiek nesugeba, o ant kitu
tik varo, svarbu apshikt kita zmogu.

> [...]
Jornada :)