Tema: Re: versliukai.lt
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-08-21 15:28:12
    Man asmeniskai visai patiko ju ideja, kad sukurti kataloga butent tokiam smulkiajam verslui, visokiems freelanceriams ir t.t.. Nes paziurejus  koki uzdarbis.lt tai ten tik sh malamas, kaip ir paprastai buna forume ir nieko gero, kaip sakant rant'inama.

    O tokios svetaines, kaip smulkaus verslo katalogo ideja visai gera, aisku tobulumui ribu nera ir ju pacia pirma versija, kuri isejo pries kelis menesius ir pats kritikavau, parasiau jiems laiska, na ir po to kiek patobulino viska. Reiskias visdelto reaguoja i konstruktyvia kritika, o norint must suni, visada lazda rasi (prisikabint prie kazko).

JDM.