Tema: Re: apsaugos darbuotojai VLN ir KNS
Autorius: -[Mr.Green]-
Data: 2012-05-26 19:24:33
Taip, faktais pagrįstas teiginys. Įrodymus turi tie žmonės, kurie ten dirbo
ir kuriems nesumokėjo. Pats Donce pripažino, kad algos nebuvo mokamos. Ko
dar reikia? Teiginys, kad algos bus mokamos yra tiesiog pažadas. Kaip
liaudis sako - neištesėti ne griekas. Taigi iš visos mano turimos
informacijos darau išvadą, kad ieško kvailių, kurie dirbs, bet algos negaus.
Gali paneigti?