Tema: Re: apsaugos darbuotojai VLN ir KNS
Autorius: -[Mr.Green]-
Data: 2012-05-26 18:48:11
O tamsta gali įrodyti, kad jis ne kvailių ieško?
Jei negali, pasilaikyk savo komentarus sau.
Jei praeityje algų nemokėjo, kokios garantijos, kad ateityje tai
nepasikartos? Ir kaip tamsta pavadintum žmogų, dirbantį samdomą darbą už
dyką? Čia juk ne savanorystė kažkokia. Čia pelno siekianti organizacija.