Tema: Re: reikalingas serviso vadovas
Autorius: Renookas
Data: 2010-12-08 09:15:59
Taip autoservisas, Konkreciai tai Kaunas, Gaiziunu g.5.
Reikalingas serviso vadovas - tai yra zmogus kuris priimtu automobilius,
organizuotu darbus, skirstytu juos darbuotojams, bendrautu su klientais,
darytusi samatas, priziuretu kitu pamainu darba ir t.t. Servisas bus
didelis, t.y. 14 darbo vietu dviem pamainom ir dirbantis visomis savaites
dienomis (tik savaitgaliais viena pamaina). Siai dienai pilnai nedirba, t.y.
dirbam visa darbo laika bet tik ne po 14 zmoniu. Siaip kam bus idomu tai
susieks ir gaus visa informacija. Servisas su kiekviena diena vis geriau
isivaziuoja, todel perspekktyvos neblogos, pradzia neskaau kad lengva. Taip
kad reikalingas zmogus kuris turetu minciu, ideju ir ukiskumo.