Tema: Re: NORFA
Autorius: schaumschlager
Data: 2010-11-22 20:12:17
Tokiu atveju(treciuoju) - apskritai yra zema liet savo susikaupusi apmauda.
O jei dar tebedirba - tuomet pirmyn, viesai, "rokeriskai", su uzmoju - proga
tam, kaip zino visi administracijoje (nuo siandien) - gruodzio 17d,
penktadieni, po darbo, jau iprastoje viesbucio aplinkoje.
Pirmyn - viesai ir su aiskiais faktais bus galima issilieti!