Tema: Re: BRC iesko PHP programuotojo
Autorius: Fla
Data: 2010-02-13 13:00:03
Butent :) O jei norintis isidarbint nesugeba i klausima
"Kiek tikites gauti per bandomaji laikotarpi" atsakyti
"tiek pat kiek ir po bandomojo" - cia jau jo asmenine
problema.

--
"As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai?
  93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"