Tema: Re: BRC iesko PHP programuotojo
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-02-09 00:03:07

> bet kai imone gerai stovi, o valdzia naudojasi galimybemis................

Imones paprastai pelno siekinacios organizacijos. Aisku, galima filosofuoti
apie lojalius darbuotojus, imones perspektyvas pasikeitus darbo rinkai,
socialine atsakomybe, bla bla bla. Bet bukim realistai. Ash galiu pirkti
paslauga ish imones/asmens Y ilga laika uz suma Z. Taciau, jei man tas asmuo
nei tevas nei motina, neturiu jam jokiu sentimentu - kame saknys? Matau uz
pigesne kaina ta pacia preke - kodel turiu moketi daugiau, jei atmesti
anksciau mano minetus argumentus ir einamu momentu man tai atrodo
naudingiau. Kai algu kilimo metu ash tam, kad gauti darbuotoja ir ji
islaikyt - turejau truputi shokt pagal jo dudele - nepatiksiu mes mane per
borta ir iseis kur moka brangiau. Dabar groja muzika ish kitos ploksteles
puses. Toks laukinis kapitalizmas gaunas, bet realybe tokia.

P.S. Asmeniskai nesumazinau nei vienos algos. Ne todel, kad ash geras.
Todel, kad neapsimoka. Einamu momentu.