Tema: Re: Ieskome programuotoju Ispanijoje
Autorius: Ruta
Data: 2009-11-08 17:22:55
Manau, kad nepajuokavo, o būtent to ir ieško - studento/praktikanto.

Aš manau, kad studentas / absolventas turėtų traktuoti tai kaip
praktiką. Skindamas apelsinus gal ir daugiau uždirbsi, bet kaži, ar
potencialus darbdavys, kai norėsi įsidarbinti pagal specialybę, tai
įvertins kaip darbo patirtį :)

Nu ir klimatas, jaunas kolektyvas ir t.t. Jeigu jaunas žmogus turi noro
ir laiko skirti pusmetį pamatyt pasaulio, pasitobulinti savo anglų kalbą
realiomis sąlygomis, pasimėgauti klimatu ir dar gauti naudingą įrašą į
CV - kodėl gi ne.