Tema: Re: Ieskome programuotoju Ispanijoje
Autorius: cakalis
Data: 2009-11-08 17:22:15
bandei? buvai?
as 4 men dirbes, ir pas sazininga darbdavi lietuvi, tai mes uzdirbdavome
600eu per menesi gyvendami darbui (gaudavai uz prkirptus kibirus
apelsinai0.66eu mandarinai 1.2eu ir darbo ne visada tiek kiek tu nori, taigi
lenktynes kas daugiau prikirps i tuos 2 sunkvezimius uzsakytus siandienai,
plius keloine i laukus atgal kartais iki 200 km + dirbome visada kada tik
galejome). Ir mes buvo laimingieji, nes kitur viska "stogai", "tarpininkai"
ir t.t pasiimdavo ir nekarta pas mus atrejo zmones kurie per menesi 40 eu
tesugebejo uzsidirbti per visokius nurasymus, kaip prostituciu versle. Aisku
tai buvo pries 4 metus, kai mes dar leidimu darbui neturejome. Bet kiek
pazinau zmoniu kurie ten dirba, tai juos jie mieliau uz 40eu dirbs, nei
vieni i tarp ispanu pasiliks. Jiems baisu nuo lietuviu bandos daugiau nei
per 100 metru pasitraukti budavo.
Todel tie 800-1200 eu manau tai pasakos.
Nors jei per ispanus, tai galima panasiai gauti, bet bent jau ispanu teks
moketi bent jaubendratimi kalbeti. LT irgi statybose 100lt mokedavo per
diena pagalbiniui kas iseina virs 2k per men. Iir manau tai normalu, nes
darbas ne prie stalo, sezoninis, reikalauja tam tikro pasirengimo (fizinio)
ir normalu , kad uz sunku fizini darba, sunkiomis salygomis ir kenkianti
sveikatai turi moketi nemazai. Tegu pradziai kas nors pakrauna pora furu 7
aukstais deziu po 25-30 kg rankutemis. Paskina apelsinus iki keliu molyje ar
per salnas.
Aisku dabar isgirsiu, kad isislavinimas ir t.t. Bet pats baiges univera ir
nepasakyciau, kad zmones dirbantys tom salygom nusipelno tu pinigu maziau
nei tie eruditai.
cakalis
P.S. dirbes as sistemu administratoriumi kelis metus.