Tema: Re: PHP programeis REQ
Autorius: Vytas K.
Data: 2012-12-14 15:02:41
Na man nesunku ir PHP+HTML+JS ir serverį savo projektui pasiruošt. Turiu
patirties webe nuo IE4 laikų ir šiandien tai mano duona, tik kad ne
tinklapiai, o įmonių intraneto aplikacijos browseryje. Ir naujo darbo ir
naujų įššūkių pasyviai dairausi, nes stovintis tai ir vanduo prasmirsta.

Bet deja, galvoju jog esu vertas daugiau nei 2800 EUR (~10000 LTL). Ir
taip, gyvenu ir pinigus uždirbu Lietuvoj, ne vakaruose.