Tema: Re: Darbas zmogui, draugaujanciam su skaiciais
Autorius: Mr.G.
Data: 2009-03-26 13:17:46
Na prasau nepriimti to asmeniskai, nevadinau tamstos "loozeriu", o tik tokia
minciu eiga ivertinau kaip orientuota i isankstini pralaimejima, ir zmogu
atejusi su tokiom nuostatom negaleciau pakviest dirbti pas mus. Be to, jei
elementaria nauju klientu paieska vertinti kaip "ne pyragai", tai nelabai
suprantu tada kas yra pyragai - eiles klientu prie imones duru? Parodykite
man tokia imone - pasimokysiu is ju su malonumu.....