Tema: Re: Rimi Baltics +/-
Autorius: DK
Data: 2009-03-24 17:14:19
Tas pats ten pienas, nereikia cia stebetis.
Lietuvoje mokesciu politika, perdirbeju kartelis = pienas 2x lenkisko
kaina.
Jeigu kazkas nesutinka - siulau pasidometi pieno supirkimo kainomis
Lietuvoje. Uosviai pridavineja - kaina 0,38 lt./ltr.
O parduotuvei uz kiek ji perkat? ;)

P.s. Lenkijoje pieno supirkimo kaina yra siek tiek net didesne :)