Tema: Re: Rimi Baltics +/-
Autorius: R
Data: 2009-03-18 19:08:17
tai perki ne vien tik nugarine o ivairia mesa , pvz. jautienos ( ispjova )
po 14 lt. ( nezinau ar pas mus uz 30 lt nupirksi) pirkau 3 kg. , keleta kg
vistienos krutineliu po 8 lt. , slauneliu , sparneliu , kalakutienos ,
zuvies , ai :) labai tingiu vardint . tiesa dar pieno po 1.30 lt bloka
paemiau , gailiuosi kad ne du :) ir dar ivairios smulkmenos :) po poros
savaiciu dar nuvaziuociau :) bet kazka girdejau zada raukt,  tipo ribos
kiekius ar pan.