Tema: Re: Kokios dabar algos
Autorius: V
Data: 2011-10-16 17:56:36
cia varguoliams krize, o lt verslinykaj perka nuliovas tackes uz varguoliu
saskaita sutaupytas babkes;
mokamas atlyginimas priklauso ne tik nuo to, kiek tau tenka dirbt, bet ir
nuo to, kiek firma uzdirba pelno, kaip tas pelnas yra paskirstomas (lemonui,
lemonui, danieliui, danieliui,..., o tau ziurek ir nelieka), kokia
atitinkamos kvalifikacijos darbuotoju pasiula ir paklausa;
prisiregistravus cvonline.lt anksciau budavo galima paziuret vidutinius
atlyginimus, bet kazin ar is to bus daug naudos kol pats nepabandysi
susirast geriau apmokamo darbo;