Tema: Re: Kokios dabar algos
Autorius: Lavonas
Data: 2011-10-13 03:57:07
na inzinieriu darbo nznau nes pats to nedirbu, bet mano draugas, dirbes
Grigishkiu shikpopierio fabrike senai senai, daba berods jau tretcius metus
dirba Heineken alaus gamykloje Baltarusijoje ir gauna berods apie 3 ar 3.5k
euro. Nius manau tai yra neblogaj :D nes mano palutcke yra zymei mazesne :D,
bet, kaip nekeista, man jos kolkas uztenka :D