Tema: Re: pareiskimas del isejimo is darbo
Autorius: gg
Data: 2011-07-03 15:52:27
> Na ir kas, tavo nuomone, nuo to pasikeis, jei išliesi visą savo pyktį ir
> susikaupusias emocijas tiesiai viršininkui į akis? Pačiam palengvės? Na,
> galbūt...

Taip. Palengves...

> Susigadinsi savo, kaip darbuotojo, reputaciją ir tiek.

 Tikrai nemanau.....ne as vienas taip galvoju...

> Demokratija ir laisvė tai dar nereškia, kad galiu eiti kur noriu, daryti
> ką noriu ir elgtis taip, kiap noriu. Prieš ką nors darant ar sakant reikia
> galvot ir apie pasekmes.

Niekas nedaro ka nori...
niekas neina kur nori ir nesielgia kaip nepridera...
As tik dirbau savo darba taip, kaip tik buvo imanoma....

O va grasinimai kaip matau jau prasideda net cia...
Man dzin ka Tamsta galvoji, as tik sakiau, kad virsininkas neatitinka tos
vietos kurioje sedi....
tokie virsininkai yra tik praeities liekanos...
anksciau ar veliau jie vistiek isnyks...
ne as, tai kiti juos isstums is tos kedes....