Tema: Re: 24 m. mergina ieško darbo
Autorius: kagi
Data: 2011-01-27 10:42:14
Pilnai sutinku, seniau kai trukdavo darbuotoju, tai darbdaviai stenejo
"deja, mes daugiau negalime moketi".
Dabar kai sunku isidarbinti, man kartais susidaro ispudis, kad jie visai tu
zmoniu neiesko, o deda skelbimus ir kartais pakviecia i pokalbi vien tam,
kad ju imoneje dirbanti "personalo atrankos vadove" nors koki uzsiemima
turetu.