Tema: Re: 24 m. mergina ie?ko darbo
Autorius: Viktorija
Data: 2011-01-26 19:02:16
Pirma menesi bus maloniau, antra nebebus, trecia nusisaus. Dirbant uz
minimuma, vis tik eina stazas, kaupiasi siokia tokia pensija, kaupiasi
darbo patirtis (dirbi tai ne minimaliai, o daznai labai daug), atsiranda
nauju pazistamu, nauju rysiu, prasiplecia akiratis (kad ir kartais
sudinu dalyku, bet vis tik suzinai daugiau negu namie tupint), atsiranda
pagarba sau ir is kitu (vis tik dirbt, kad ir uz minimuma, tai ne ant
galvos diedui sedet ir but islaikytine).

Dar pasiulymas - nespjauti i "juodesni" darba (nes akivaizdziai ieskoma
ofisinio ale sekretore/buhaltere darbo) ir pamegint padavalint kavinej,
pastovet uz baro (ismokus keliu kokteiliu receptus atmintinai, igauni
privaluma pries daugeli eiliniu piceriju barmenus), dalinti kortas
kazino ar ka nors panasaus. Aisku ne prestizas, bet tokiose vietose bent
buna linksma, plius buna arbatpinigiu, plius kartais galima pakilti
karjeros laiptais ir tapti "vyresnele", plius netoliese maistas ir
gerimai, tai badu nemirsi :))