Tema: Re: Ats.: Kaip ir visi ieskau darbo, kad pragyvent :)
Autorius: Anita
Data: 2010-09-04 19:39:42
nu jo.. o as galvojau, kad tik šiuolaikiniai mokiniai/studentai prastai
raso...
klausimas, kaip vis tik baigiama 12 klasių? cia siaip.
cv aisku perziureciau, atrankai.. bet jeigu darbdavys juoktųsi, tai nelabai
būtų ką pasakyt.

gaila, (Nuoširdžiai), kad mama neturėjo laiko kartu pamokų
patikrinti/paruošti

>>> Tadas