Tema: Ats.: Kaip ir visi ieskau darbo, kad pragyvent :)
Autorius: Blynas
Data: 2010-08-31 12:16:53
Na žinai... Mūsų, kaip ir dauguma kitų didesnių įmonių IT siuntinėja visai įmonei visokio plauko informaciją (apie virusų grėsmę, naujienas, instrukcijas ir t.t.). O to tu akivaizdžiai padaryti negali, jei jau tavo skelbimas dėl darbo yra su tiek gramatinių klaidų.

Taip kad bent jau pas mus dirbti negalėtum. Spręsk pats, kiek tau tos lietuvių kalbos reikia :)

"Žąsinas" <zasinas.lt@gmail.com> parašė naujienų news:i5igcd$pm6$1@trimpas.omnitel.net...