Tema: Re: maiseliu metytojas londone +/-
Autorius: Apocalypto
Data: 2010-12-27 23:29:50
gal ir taip, o gal zmones nori atitrukti nuo visu. pasiziurek youtube klipus
kaip lietuviai elgiasi londone. lietuvoj taip tikrai nesielgtu. tai ir
vaziuoja nes gali jaustis nevarzomai. be darbo vaziut tai labai rizikinga.
bet jei vaziuoji su garantuotu darbu tai tikrai gali prasigyvent. cia kalbu
apskritai apie anglija. beje londonas yra labai didelis ir ten yra visokiu
rajonu, ir ramiu ir tokiu kur kas nors kruta uz kiekvieno kampo