Tema: Re: maiseliu metytojas londone +/-
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-12-27 01:08:05
    Del to butent ir neplanuoju ten vaziuot, pazystamu daug kas kazkokiu anglijos virusu uzsikrete kad ir net jei neturi darbo ten stengiasi but.. o vaziavo lyg uzdirbt, na aisku ne visi... cia greiciau ne subrendima dar rodo arba jaunatve tas norejimas but del to kad didelis miestas, pvz. man jau kaip tik is vln norisi i kur ramiau varyt.