Tema: Re: Senukai?
Autorius: monaxas
Data: 2009-10-20 06:52:56
tik beda ta kad LISP vadovui neteks su Augustinu tureti jokiu reikalu.
O siaip algos laiku, tiesa pingancios. Kolektyvas nedidelis, bet kartoju: einant vadovaut apie atmosfera maziausiai reik galvot. Beje, vadovas ant vadovo yra logistikos direktorius, min 10 metu buves informaciniu sistemu skyriaus vadovu.