Tema: Re: Senukai?
Autorius: monaxas
Data: 2009-10-19 19:05:52
Nu tai iesko VADOVO. Reiskia, jei darysi permainas - paslis santykiai su pavaldiniais, jei nedarysi - neitiksi aukstesniems. Uzburtas ratas?
Logistika sparciausiai besimainanti sritis SSS, mazmena - atidirbta, didmena - mirus.

Rinkos smunka - reik mazint kastus, tame tarpe ir DU saskaita. Mazint reiks drastiskai, ar sugebesi?

Is esmes, toje vietoje reik but VADOVU. Moket priimti svarbius sprendimus ir bausmes uz savo pavaldinius, net jei jie ne kiek nekalti, bet reik baust. Turi moket atleist is darbo be jokiu moraliniu skrupulu (prisiemes paskolu, viens islaiko mazamecius vaikus, dirba nuo imones isteigimo ir dh kompetetingas).

Reziume:
turi buti arba ahujennas vadovas, arba jau but vires toj kosej ir zinot ka reiskia AR, PPL ir TP, bet iesko vadovo is isores ir iesko "stipraus kandidato".

P.S. ko tu ten is pradziu klausei?