Tema: Re: del praktikos
Autorius: Yvl <chiornyj @ bumer.lt>
Data: 2009-04-09 07:59:12
apie tranzus uztat zino viska :)
o pic'u nei pleskas nei ji nemoka...

pamenu, pleskas atsitempes didziausia plakata su PC impulsiniu maitblokiu aiskino kas cia kaip ir kodel. Is auditorijos nuskambejo klausimas: "Destytojau, a nafiga anavaten tas diodas uzhburbintas?"
Pleskas ziurejo ziurejo.... tylejo tylejo...sroviu linijas paise pasie ir finale pareiske: "A bala zino... jei nupaise - tai gal reikia?"